2012 m. birželio 26 d., antradienis

Darius Ražauskas

Darius Ražauskas

"Aš visiems linkiu Laimės" - toks yra Dariaus Ražausko gyvenimo motto. Buvau išties labai laiminga, kai atradau šį žmogų ir jo seminarus. Juos esu peržiūrėjus beveiks visus - ir vis nenusibosta:) Labai norėčiau nors kartą paklausyti Dariaus gyvai - ir - dadam dadaaam -  ketinu tai padaryti Vėjų slėnio festivalyje! REKOMENDUOJU ir jums!

O dabar - 15 klausimų ir 15 atsakymų:

Ko labiausiai bijote?

Pragyventi gyvenimą veltui. Daugelis žmonių mirdami patiria didžiulį psichologinį stresą ir baimę, todėl, kad jaučia savanaudiškai nugyvento gyvenimo svorį. Kai Amerikoje padarė tyrimus su mirštančiais žmonėmis, klausdami, dėl ko jie labiausiai gailisi, atsakymas daugelio buvo paprastas – materialiems dalykams iššvaistyto gyvenimo. Žmonės mirties patale įvardija, kad labiausiai gaila nepraleisto laiko su vaikais ir artimaisiais, nepasakytų šiltų žodžių ir pinigams palaidoto laiko ir sveikatos.
Taigi bijau pasiduoti masei ir pragyventi gyvenimą dėl pinigų, o ne dėl kitų žmonių.

Kas labiausiai jus svaigina?

Galimybė padėti kitiems. Kai po paskaitų ar seminarų gaunu padėkos laiškus, kuriuose žmonės pasakoja apie pagerėjusius santykius šeimoje, sugrįžusį gyvenimo džiaugsmą ar pasitaisiusią sveikatą, negaliu nepatirti džiaugsmo ir pasitenkinimo darbu, kurį darau. Kitaip sakant, savo pašaukimo suradimas ir ėjimas tuo keliu yra mano narkotikas.

Kurią pasaulio moterį norėtumėte pakviesti puodeliui kavos?

Pirma – kavos aš negeriu (kofeinas stiprus narkotikas), antra – moteris, kurių vidinis pasaulis man įdomus, aš ir taip užkalbinu.

Didžiausia jūsų yda?

Puikybė ir tinginystė daryti nemėgstamus dalykus.

 3 dalykai, be kurių negalėtumėte gyventi?

Vedinė literatūra (transcendentinės knygos), O.G.Torsunov paskaitos ir knygos (www.torsunov.ru), bhakti jogų bendruomenės.

Ko norėtumėte išmokti?

Skaityti sanskritą (visi seniausi originalūs žmonijos raštai šita kalba), groti miridanga ir fisharmonija.

Didžiausia pagunda jums yra?

Vegetariški bhakti jogų saldumynai – karameliniai rutuliukai ir t.t..

Kuris žmogus yra jūsų autoritetas?

Jų keletas – daktaras O.G.Torsunov, svamis Šrila Prabhupada, psichologas O.Gadecki, guru Radhanatha Swami, Aurelijus Piešinas ir dar daugelis kitų, kurių gyvenimo kelias ar gyvas pavyzdys veda mane į priekį.

Maloniausias jūsų gyvenimo prisiminimas?

Neseniai vykęs mano darbinis vizitas į Čikagą. Tokio įdomaus ir šilto sutikimo negalėjau tikėtis. Žmonių imlumas ir atvirumas paskaitų medžiagai Amerikoje maloniai nustebino. Keletos Čikagos paskaitų vaizdo ir garso įrašus galite rasti mano svetainėje.

Talentas ar darbas?

Dirbti reikia darbą, kuriam esi gabus ir turi pašaukimą. Tik tada žmogus gali būti pilnai laimingas, kai realizuoja savo prigimtines savybes. Taigi – dirbti darbą, kuriame atsiskleidžia ir kitų labui panaudojamas tavo Talentas.

Dviese ar trise?

Kuo daugiau žmonių užsiima nesavanaudiška veikla tuo geriau. Pavyzdžiui, kartu keliese kartojama mantra yra veiksmingesnė ir galingesnė nei pavieniui.
  
Mini ar maxi?

Klausimas turėtų būti tikslesnis. Nes atsakymai galimi abu, viskas priklauso nuo vietos, laiko ir aplinkybių.

Kurią kūno dalį apdraustumėte didžiausia suma?

Kūną drausti pinigais kvaila. Visi kūnai laikini. Anksčiau ar vėliau visi paliksim savo „brangius kūnus“. Prisirišimas prie kūno, manau, yra pagrindinė šiandieninė psichologinė žmonijos problema. Iš tokio mąstymo, kad aš esu šitas kūnas ir kyla dauguma psichologinių problemų. Intelektualus žmogus turėtų blaiviai matyti situaciją ir suprasti, kad, kaip sakė A.Einšteinas, visatoje yra vienintelis pastovus dalykas -  nuolatinė kaita. Todėl prisirišti prie savo kūno - mažų mažiausiai kvaila. Rūpintis reiktų tikrais dalykais - savo charakterio keitimu ir proto įvaldymu, o ne greitai sugendančios ir niekam nereikalingos laikinos dėžutės apipavidalinimu. Vis tiek jos likimas aiškus į šiukšlinę (t.y. kapines).

Stipriausia jūsų savybė?

Noras dalintis (tikiuosi jis nedings).

Ką patartumėte Stilingai musei?:)

Kasdien atsiminti jog mirsi. Tada gyvenimas taps daug prasmingesnis ir įdomesnis, nes keisis veiksmai ir elgesys su aplinkiniais. Ir taip pat linkėti visiems laimės.


Taigi, visus gerus dalykus galite rasti Dariaus Ražausko svetainėje www.esujums.lt!

O aš labai labai siūlau pažiūrėti MOTERIMS čia - man labai labai patiko ir davė labai labai daug naudos!


2 komentarai:

  1. Skaitau ir taip artima viskas. Ačiū už atradimą!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Are you fucking serious? Šitas žmogus kalba kaip psichinis ligonis. O dar norėjau užsiprenumeruotį šitą blogą ;/

    AtsakytiPanaikinti