2012 m. gruodžio 27 d., ketvirtadienis

Simonas Dailidė


Simonas Dailidė
Nuotrauka iš asmeninio archyvo

Interviu.... turbūt paskutinis šiais metais:) Kalbinu vieną iš Yoga Rave organizatorių - Simoną Dailidę.


Kas suteikia tau energijos?

Saulė, vėjas, žali medžiai, vasara, juokas, joga, maistas, miegas, meditacija, gera nuotaika. (dėmesio dėmesio!:)

100 g ko? 

100 gramų geros nuotaikos. 

Ko norėtum išmokti?
 

Išmokti norėčiau daaaug dalykų. Groti gitara ir būgnais, priimti viską neteisdamas ir nevertindamas (aš irgi, aš irgi :)), valdyti savo emocijas, džiaugtis dar paprastesniais dalykais... Ir dar ko čia neįvardinau...  

Koks/kuris žmogus yra tavo autoritetas? 

Na, tokio grynai kaip autoriteto neturiu, galbūt tai galėtų būti koks Vydūnas, Simonas Daukantas... 

Viskas prasideda nuo...? 

Be abejo, pirmojo žingsnio. Pirmo pajudėjimo norima kryptimi. Nuo paleistos minties - gal net tiksliau. 

Su kokia pasauline asmenybe (iš praeities arba dabarties) norėtum išgerti puodelį kavos? 

Kavos aš negeriu, bet arbatos mielai išgerčiau su tuo pačiu Hitleriu, Kudirka, Daukantu, Vydūnu, Valančiumi... 

Jei galėtum turėti bet ką, kas tai būtų dalykas? 

Kad ir kaip tai neoriginalu bebūtų, bet norėčiau turėti visišką finansinį užtikrintumą, tada galėčiau daryti visiškai tai, kas man atrodo naudinga. Daryčiau gera kitiems. 

Už ką tau žmonės dėkoja? 

Už šypseną, už atneštą skanų patiekalą ;) 

Ką laikai didžiausiu savo pasiekimu? 

Mano didžiausi pasiekimai yra dar priekyje. Kol kas džiaugiuosi, kad pakeičiau gyvenimo būdą. Nors tai nebuvo pasiekimas, tai įvyko savaime. 

3 stipriausios tavo savybės? 

Užsispyręs, liežuvis, ir galiu išslyst nesunkiai... Na tas slidumas gal prie liežuvio... Kaip viena draugė yra pasakius: „gali parduot ir vieną bulvę už 10 lt“.

Tavo sąmonės būsena? 

Čia ir dabar. 

Tavo nesąmonės būsena? 

Kai miegu arba būnu su draugais mieste. Tada būna daug nesąmonių. 

Kas labiausiai tave pykdo? 

Visa dabartinė švietimo sistema, alkoholio, tabako politika. Apskritai, tai, kas dabar vyksta visoje valdžioje. Bet nepykdo manęs, tiesiog man tai nepatinka. Pykti aš nemoku. 

Penktadieniais tu?  

Penktadienis man yra eilinė savaitės diena. Tik žinau, kad daugiau nusigėrusių yra mieste tą vakarą. 
Švenčiu kaip ir kiekvieną dieną. 

Geriausias filmas? 

Filmų aš nežiūriu. Na, nebent kas labai rekomenduoja ar nusiveda. Tad ir mėgstamiausio neturiu. 

Didžiausia tavo pagunda? 

Neturiu tokių jau didelių pagundų... Ką noriu, tą ir padarau arba siekiu padaryti. (oba, gerai tau:)) 

Kaip norėtum numirti? 

Dažnai juokaudavau, kad kai atsibos gyventi susideginsiu už blaivią Lietuvą. (OHO:)) O rimtai, tai norėčiau numirti su šypsena. 

Daina, kurią niūniuoji? 

Hare krishna, hare krishna, krishna krishna hare hare, hare ram hare ram, ram ram, hare hare.




Ko labiausiai bijai? 

Labiausiai bijau nieko nebijoti. Baimė dar šiek tiek pristabdo mane. O tai išskrisčiau neaiškia kryptimi. 

Ką tau reiškia YOGA RAVE? 

Yoga Rave man yra gyvenimo dalis. Tai ir saviraiškos, savirealizacijos priemonė ir  būrys gerų draugų ir vieta, kur galima realizuoti savo idėjas. Blaivias, šviesias mintis.


P.S. dar norėčiau paminėti naują projektą pavadinimu „Varom!“.  Pirmasis vakarėlis startuos sausio 19 dieną Radisson viešbutyje. Turinys išlieka toks pats, kaip Yoga rave, tik pavadinimas bus pritaikytas platesnei auditorijai. Užsukite;)

P.P.S. dar vienas palinkėjimas - 2013tais lankytis ŠTAI TOKIUOSE VAKARĖLIUOSE:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą