2012 m. liepos 16 d., pirmadienis

Arthur Bulota

Nuotrauka R.Bulotos


Artūras Bulota - reklamos agentūros "Advision" direktorius, "Alice B. maternity" tinklo kuratorius (beje, prie nuotraukų stiliavimo ranką pridėjau ir aš - kaip čia nepasigyrus)) bei vienas iš portalo FMag įkūrėjų - toks socialinis jo statusas. Bet šiandien pristatau jį jums kaip vieną iš autoritetingiausių žmonių mano gyvenime.

Myliu ir gerbiu.

Taigi, Artūras:

Kas suteikia tau energijos?

Žinojimas, kad kiti miega! Geras maistas!

Ko norėtum išmokti?

Pabūsiu praktiškas. Daugiau kalbų.

3 dalykai, kurių tau trūksta?

Mano trūkumai vis virsta siekiais, gi taip daug maloniau. Čia, žinai, kaip tas noras pasaulį užvaldyti... Ir taip kiekvieną naktį, du peliukai "kuičias".

Koks žmogus yra tavo autoritetas?

Mane įkvepia žmonės, radę savo kelią. Tie, kuriems gera keltis ryte, lipti iš tos lovos ir eiti daryti tai, ką jie daro gerai. Mane įkvepia nebijantys sakyti priešingai, nei iš jų tikimasi, o vėliau už tuos žodžius atsakyti. Darbu. Veiksmais... 

Kada jautiesi geriausiai?

Kada jaučiu alkį. Padaryti ką nors geriau, pamatyti daugiau, pakeisti tai, kas įprasta.

Su kokia pasauline asmenybe norėtum išgerti puodelį kavos?

Misjė Dorianas Grėjus. Sakykite ką norite, bet kalbėti apie papuošalų dėžutę per tris puslapius... Tikrai daugiau nei šis tas.

Kai atsiguli miegoti, tą laiką, kol užmiegi, tu...?

Kaip ir likęs pasaulis. Galvoju ir planuoju dalykus, iš kurių 90% neišsipildys. (Žinojai, kad tokia statistika?! Liūdna gi!)

Ką laikai didžiausiu savo pasiekimu?

Tai, kad galiu reikšti nuomonę ir yra puikių žmonių, kuriems ji rūpi. Arba tai, kad už mano skonį ir tai, kaip matau pasaulį, man mokamas atlyginimas.

3 stipriausios tavo savybės?

Aš palikčiau skęstantį laivą arba pirmas (dar jam nepradėjus skęst) arba pats paskutinis (su kapitonu dugne). Tai čia tegul ir telpa mano stiprybės ir silpnybės. Atsiduodu visiškai - jei matau vertę dalykuose, kurie vyksta aplink mane. Esu apatiškas viskam, kas turi gražų fasadą, tačiau supuvusias grindis. 

Ką šiuo metu skaitai? 

Naomi Klein "Šoko doktrina". Skaitau ir kraunu į savo galvą milžinišką kiekį mėšlo, kuris vyko pasaulyje iki manęs...

Kokį melą labiausiai norėtum išgirsti?

Man nepatinka melas! Man patinka sarkazmas!

Ko labiausiai bijai?

Nė nežinau, ar galime ko bijoti dabar. Mūsų tėvai ir seneliai pragyveno baisius dalykus... O mes... Sėdėdami psichologo kėdėje pliupiam nesąmones, bijom dalykų, kurie keltų juoką didžiajai daliai likusio pasaulio. O baimė dėl artimo... Pasakyk kasdien, kad myli ir žmogus svarbus tavo gyvenime. Nereiks gailėtis, kad to nedarei, kai galėjai, nereiks bijoti, kad nepasakei, kai norėjai.

Kas labiausiai tave pykdo?

Visa, kas yra trigdis tekėti energetikai. Aš tikiu, kad dalykai turi vykti organiškai, t.y. turėdamas svajonę, jos neišsižadi užklupus pirmiesiems sunkumams ir stengiesi dar labiau. Ir taip keliauji pažingsniui, kartais mažais, kartais milžiniškais atstumais. Tai natūrali, teigiama energetika. Jeigu pats sau trukdai - turėtum stipriai pykti. Deja, tik ant savęs, o ne likusios pasaulio. 

Idealus tavo vakaras?

Dviese oro uoste, keliaujam, kad grįžti.

Penktadieniais tu?

Užsibūnu ofise. Vėlai vakarieniauju. Džiaugiuosi miestu (pastaruoju metu ir naujų namų erdve). 

Mėgstamiausias garsas?

"You've got mail" arba tyla. 

Kokie dalykai įprasmina tavo gyvenimą?

Galimybė kurti. 

Geriausias filmas?

The Shawshank Redemption, Iception, Pulp fiction, 1922- ųjų Nosferatu ar pirmasis IceAge. Pasakykit man, kuris iš jų geriausias?... Kol vieni privertė džiaugtis ir vertint tai kas aplink ir laikyti mylimos mergaitės ranką, kiti leido juoktis iki ašarų... Man patinka ir taip ir taip. Buvo laikas kada sužiūrėjau visus senuosius siaubo filmus ar HBO produkciją... Dabar kažkoks dokumentikos metas... 

Didžiausia tavo pagunda?

Pasakyti "taip". Dažnai. 

Kurią kūno dalį norėtum apdrausti?

Pirštų galiukus - jais gi viską jauti. 

5 komentarai:

  1. o paskaičius atsakymus ir aš pradėjau juo žavėtis!

    AtsakytiPanaikinti
  2. O įdomu jis Raimundo Bulotos sūnus? :) Smalsumas čia..

    AtsakytiPanaikinti
  3. Apie papuosalu dezute kalbejo oskaras vaildas. Dorianas grejus - tik jo personazas:)

    AtsakytiPanaikinti