2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

TRIBE

1

(nuotraukomis pasidalino TRIBE)Šiandien kalbinu dar vienas Mados Injekcijos 2011 nugalėtojas ir Mados infekcijos 2012 dalyves - Mariną ir Donatą - o tiksliau - duetą TRIBE. Šios merginos kuria vyrišką bei moterišką madą, kuria Lietuvos artistų įvaizdžius (pvz.: Golden Parazyth), kuria... gyvenimą:) Na, bet apie viską geriau jos pačios.

10 KLAUSIMŲ TRIBE:

Kaip kilo idėja dalyvauti "Mados injekcijoj"?

D: Tiesiog visada norėjome sudalyvauti šiame konkurse - jaunam dizaineriui tai yra labai gera proga pasirodyti. Mums buvo puiki pradžia kaip duetui - tai buvo kaip tik pirmas mūsų projektas.

M: Tai didžiausias ir profesionaliausias mados renginys Lietuvoje, todėl čia dalyvauti ir buvo mums vienas iš tikslų. Tai yra galimybė pristatyti savo kolekciją žiūrovams. Daugiau alternatyvų net nelabai yra.

Kodėl kuriate kartu?

M: Na, dvi galvos geriau nei viena. O ir visada yra kam išsakyti savo baimes, idėjas, viltis. Ir pats darbo procesas gana įdomus ir nuolat mokantis. Turi suprasti, kad dirbi ne vienas, išmokti klausyti, išmokti kalbėti, išmokti atskirti kokios stipriosios ir kokios silpnosios tavo vietos ir pan. Aš manau, kad kūryba ir darbas su kitu žmogumi tave išmoko daug bendravimo dalykų, kurių šiaip draugų kompanijoj nepastebėsi.

Kokia buvo pirmoji mintis "Mados Injekcijoj" paskelbus jūsų - nugalėtojų - vardą?

D: Juokinga, bet buvo toks triukšmas, tad neišgirdom ir nesupratom, kad esam trečios nugalėtojos, organizatoriams teko pakartoti kelis kartus ir kviesti mus į sceną, o po to aišku daug džiaugsmo, adrenalino, energijos, pasitenkinimo.

M: Ir Donata išgirdo pirma. Aš dar ten visa sumišus stovėjau, ir kai jau Donata pradėjo eiti, aš ją stabdžiau, nes pagalvojau, kad ji ne taip išgirdo.

Na, mes labai labai norėjom laimėti. Tačiau pasitikėjimas savimi ateina pamažu.

TRIBE - kokią reikšmę šis žodis turi jums?

D: TRIBE - tai prekinis ženklas, kuris apjungia mūsų kūrybą. Gentis su savitu stiliumi. Bendruomenė.

M: TRIBE - mūsų gyvenimas.

Trys žodžiai apie TRIBE.

Medis! Spalvos ir komfortas.

Ką jums davė "Mados Infekcija"?

D: "Mados Infekcija" buvo didelis žingsnis pirmyn.

M: Šiokį tokį žinomumą, kurį dabar turime vystyti pačios.

Kodėl pasirinkote vyrišką madą?

D: Norėjosi papuošti mūsų lietuviškai pilkus vyrus, vis girdėjome atsiliepimų, kad vaikinams trūksta įdomių ir gražių rūbų, todėl norėjosi sukurti ir jaunimui ir laisvalaikiui tinkančią aprangą.

M: Ir šiaip su vyrais dirbti linksmiau. Man atrodo, kad jie tikrai laisvesni nei moterys. Na drabužių klausimu, turiu omeny. Moterys turi labai daug reikalavimų, norų paslėpti ar išryškinti ką nors , joms reikia jau įmantresnių kirpimų ir detalių. O vyrai paprastesni ir tuo laisvesni. Jiems svarbiausia patogumas.

WOODSY vyras barzdotas? Kodėl?

Barzda tapo kolekcijos inspiracijos ir įvaizdžio dalimi, vyriškumo simboliu, nes mūsų vyras stilingas, stiprus, seksualus barzdočius. O miškinis vyras (WOODY) negali būti nevyriškas. Jis demonstruoja stiprias vidines ir išorines savybes.

Ar kuriate/kursite moterims?

D: Šiuo metu sukasi įvairios mintys ir idėjos, nes sulaukėme labai daug palaikymo iš merginų, manome, kad nereikia pamiršti, kad ir panelėms norisi jaunatviškų ir įdomių drabužių.

M: Individualių užsakymų gauname ir iš merginų, nėra taip, kad siuvame tik vyrams. O apie kolekciją tikrai mąstome.

Kur galima įsigyti jūsų drabužių?

Galite kreiptis tiesiai į mus, taip pat mūsų gaminiai šiuo metu gyvena BOHO Chic boutiqe (Arklių g. 3, Vilnius) ir SQBY (Palangos g. 2, Vilnius) parduotuvėse.

O dėl visų individualių norų, pasiūlymų ir projektų visada galite mums rašyti my@tribe.lt

b

bb

t

galutine sumazinta
(nuotraukomis pasidalino TRIBE)


13 KLAUSIMŲ DONATAI:

Mano mylimiausias filmas yra... jų yra daug, bet paskutinis sužavėjęs filmas - "Intouchables".
Geriausias muzikos festivalis yra... Yaga Gathering!
Negalėčiau gyventi be... saldainių, šokolado, ledų, pyragų, pyragaičių, sausainių ir t.t.
Ryte atsibudus aš pirmiausia... atidarau šaldytuvą, nieko nevalgau, tiesiog patikrinu ar yra ko nors skanaus.
Labiausiai bijau... aukščio.
Dabar skaitau... Paulo Choelo "Alchemikas".
Nagus dažniausiai lakuoju... mėgstu lakuoti ryškiais atspalviais.
Jeigu būčiau daiktas, būčiau... nenorėčiau būti daiktu.
Mėgstamiausias mano svaigalas yra... alus ir geras maistas.
Begėdiškiausias dalykas, kurį esu padariusi, yra... geriau savo gėdom nesidalinsiu.
Penktadienį aš... kol jauna - linksminuosi.
Pats blogiausias mano įprotis yra... visur ir beveik visad vėluoti.
Norėčiau išmokti... kirpėjos amato.

13 KLAUSIMŲ MARINAI:

Mano mylimiausias filmas yra... daug gerų filmų yra. negaliu išskirti vieno.
Geriausias muzikos festivalis yra... Yaga Gathering.
Negalėčiau gyventi be... maisto.
Ryte atsibudus aš pirmiausia... išgeriu didelį puodelį kavos.
Labiausiai bijau... vabzdžių, vorų ir kitų neaiškių mažų padarėlių.
Dabar skaitau... Julio Cortazar "Žaidžiame klases".
Nagus dažniausiai lakuoju... naktį.
Jeigu būčiau daiktas, būčiau... koks gražus, šiltas drabužis. Nors pernelyg laikina... Tai jau geriau nesenstančiu meno kūriniu!
Mėgstamiausias mano svaigalas yra... jeigu tai alkoholis - vynas. O taip pat neblogai svaigina geras maistas, kelionės, geri darbo rezultatai.
Begėdiškiausias dalykas, kurį esu padariusi, yra... daug tokių yra. Aš tikra begėdė.
Penktadienį aš... atsipalaiduoju.
Pats blogiausias mano įprotis yra... vėluoti.
Norėčiau išmokti... groti kokiu nors muzikos instrumentu.

O daugiau info apie šias mergaites galite rasti FB čia.
O čia WOODY vyro klipukas!

Šiam kartui tiek - iki;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą